X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 آبان 1401, 16:34
کد خبر: 1191
نظرات: 0

از نماد تجاری باشگاه سپاهان رونمایی شد

مراسم رونمایی از نشان تجاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد.

به گزارش اصفهان ورزش، به مناسبت هفته سپاهان، مراسم رونمایی از نشان تجاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور حمیدرضا فولادگر نماینده سابق مجلس، پیشکسوتان باشگاه سپاهان و فوتبال اصفهان، سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال بزرگسالان و ورزشکاران سایر رشته‌های ورزشی باشگاه سپاهان امروز پنجشنبه در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد. 

در بخشی از این مراسم عوامل و بازیکنان سپاهان که سابقه حضور در مسابقات جام‌باشگاه‌های جهان را داشتند از جمله جلال‌علی محمدی، محمد سواری، هادی جعفری، ابراهیم لووینیان، کبیربولو و مجید بصیرت به بیان خاطرات خود از رقابت های جام باشگاه‌های پرداختند. 

محمدرضا حسینی، محمد کریمی و امید نورافکن نمایندگان تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان در این مراسم بودند.

نقش‌آفرینی‌های سپاهان در ورزش بانوان بهترین جلوه رعایت حقوق زنان در ایران است 

حمیدرضا فولادگر نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: علاقه من به سپاهان سابقه‌ای چندین ساله دارد، از زمان بازی‌های این تیم در ورزشگاه تختی و ۲۲ بهمن طرفدار سپاهان بودم، در زمان نمایندگی مجلس همیشه همراه باشگاه سپاهان بودم.

وی افزود: سپاهان در سال ۲۰۰۷ افتخار بزرگی کسب کرد و در تاریخ ۷۰ ساله این باشگاه ماندگار شد، نقش‌آفرینی‌های این باشگاه به ویژه در ورزش بانوان قابل تحسین است و بهترین پاسخ برای کسانی است که فکر می‌کنند حقوق زنان در ایران رعایت نمی‌شود. 

فولادگر بیان کرد: سپاهان در درآمدزایی الگوی دیگر باشگاه‌ها است، وقتی در سفری کاری به مادرید رفته بودم، از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازدید کردم و در آن‌جا دیدم که این مکان تبدیل به محلی توریستی برای گردشگران شده است و حالا در نقش‌جهان همین اتفاق رخ می‌دهد. 

نقش‌جهان علاوه بر یک ورزشگاه یک قطب گردشگری است

محمد‌رضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد‌مبارکه سپاهان نیز در این مراسم گفت: این نشان مجوز حرفه‌ای و کسب استاندارد‌های نوین مدیریتی، الزام‌های اداری، ساختاری، حقوقی، ورزشی و بازاریابی را در خود دارد، ۵ اصلی که فیفا و ای‌اف‌سی برای همه باشگاه‌های دنیا مشخص کردند، توجه به درآمدهای پایدار، حضور در عرصه‌های بازاریابی، درآمدزایی، مدیریت هزینه‌ها و ارائه خدمات و محصولات به جامعه است، نشان تجاری مهم‌ترین قدم در این گام بسیار اساسی و جدی است. 

وی افزود: هر باشگاهی باید در حوزه مارکتینگ بتواند سرآمد باشد، نقش‌جهان علاوه بر یک ورزشگاه یک قطب گردشگری است، فروشگاه اختصاصی محصولات باشگاه نیز در این ورزشگاه قرار دارد.

ساکت خاطرنشان کرد: نشان تجاری ۲۰۰۷، یک ورزشکار در حال حرکت را نشان می‌دهد و نماد صعود سپاهان به جام باشگاه‌های جهان است، بزرگ‌ترین افتخاری که یک باشگاه ایرانی موفق به کسب آن شده است. 

لازم به ذکر است، در بخش پایانی این مراسم، با حضور همه مهمانان از نماد ۲۰۰۷، نشان تجاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان رونمایی شد و سپس مهمانان به بازدید‌ از بخش‌های مختلف ورزشگاه، از جمله موزه سپاهان پرداختند.

نظرات کاربران
ارسال دیدگاه
عکس خوانده نمی‌شود
آخرین ها